Wednesday 25 September 2013

GUCCI EXCELLENT




GRED AAA
FREE POSTAGE
RM200.00

GE01
Kemasan yang terdapat pada beg gucci (GE01) yang elegent ini menunjukkan si pemakainya begitu teliti dan berfikiran matang dalam menempuhi liku-liku kehidupan.Warna beg gicci yang bersinar seakan warna keperakkan ini begitu menyinarkan mata orang yang melihatnya.Beg gucci ini  begitu mengkagumkan.Beg gucci ini nampak moden dan terkini.



GE02
Kalau sekali pandang kepada beg gucci (GE02) ini, orang akan perasan bahawa si pemakainya mahu kelihatan bergaya dan ringkas. Jiwa sipemakai beg gucci ini juga bukan calang-calang orang.

GE03
Beg gucci (ge03) juga mempunyai bentuk yang ringkas dan padat. Dengan warnanya yang menarik dan agak gelap beg gucci ini sesuai untuk sipemakai yang tidak cerewet dan mahu kelihatan ringkas dan bergaya.
GE04
Warna emas pada beg gucci (GE04) menunjukkan sipemakai beg ini mahu kelihatan mewah dan menawan.Siapa tidak mahu kelihatan bergaya. Dengan beg gucci  keemasan ini akan menyerlahkan lagi ciri-ciri kemewahan si pemakainya.

GE05
Beg gucci yang terdapat di GE05 ini memaparkan kelainan warna yang menjadi pilihan sipemakainya.Bermula dari beg gucci yang agak gelap dan bercorak sipemakai beg gucci ini mahu kelihatan bergaya tetapi ringkas.Beg gucci yang berwarna putih pula menunjukkan sipemakainya seorang yang mementingkan kebersihan dan teliti dalam urusan hariannya.Warna keemasan pada beg gucci yang lagi satu memang sesuai kepada sipemakai yang ingin nampak mewah dan ceria.Manakala beg gucci yang berwarna hitam pula nampak esklusif ,padat dan elegent.


GE06

Beg gucci GE06 keemasan ini begitu menawan jika diperagakan dengan kasut yang sesuai dengan warnanya.Simbol kemewahan yang terpancar pada beg gucci ini menampakkan lagi sipemakai yang simbolik dan ceria ini.

No comments:

Post a Comment

koleksi beg ,tas tangan,kasut wanita terkini dan harga berpatutan