Wednesday 11 September 2013

BEG COACH 1 SET PREMIER





GRED AAA
FREE PAPER BAG
RM250.00 PER SET
FREE POSTAGE
BCP001
 Beg Coach berjalur yang sensasi ini didatangkan dalam satu set yang esklusif.Beg Coach ini begitu menawan sesuai untuk wanita muda dan pertengahan umur.

BCP002
Sebut sahaja Beg Coach, semua orang tahu.Salah satu set terkini yang sensasi dan menyerlah adalah seperti gambar di atas ini.

BCP003
Mempunyai satu set beg Coach sudah cukup memberi kepuasan yang tidak terhingga kepada wanita.Wanita yang ceria,happy go lucky dan active cukup sesuai memiliki beg Coach ini.

BCP004
Beg Coach ini agak ringkas dan tidak mempunyai ruang penyimpanan yang luas.Walaupun begitu ia didatangkan dengan satu set esklusif yabf mampu memukau mata memandang.

BCP005
Jalur-jalur warna pada beg Coach ini menggambarkan rona-rona kehidupan yang unik sipemakainya.Tas tangan yang disertakan bersama beg Coach ini sudah cukup untuk menonjolkan keceriaan sipemakainya.

BCP006
Beg Coach berjalur-jalur pelbagai warna ini agak lain dari yang lain.Tali beg Coach ini yang agak panjang memudahkan sipemakainya menyandang ke bahu dan senang dibawa ke mana sahaja.Beg Coach ni juga tidak ketinggalan dengan tas tangan yang ceria.

No comments:

Post a Comment

koleksi beg ,tas tangan,kasut wanita terkini dan harga berpatutan