Saturday 28 September 2013

BEG GUESS UNIQUE



BEG GUESS UNIQUE
RM190.00
FREE POSTAGE
GRED AAA

BGU01
Warna beg Guess merah ini begitu terang seolah-olah menerangi suasana.Sipemakai mampu menarik perhatian orang sekeliling jika menggunakannya.

BGU02
Warna kemanjaan bagi beg Guess pink ini pasti memikat para wanita.Wanita yang cantik akan tambah berseri apabila memakai beg Guess yang unik ini.

BGU03
Kalau nak kata beg Guess ini warna merah tidak juga.Warna jingga pun seakan-akan sahaja.Walaubagainapun warnanya agak klasik sesuai untuk semua peringkat umur.

BGU04
Beg Guess yang bewarna hitam ini mampu menggugat beg yang sama dari jenis yang lain.Beg Guess ini nampak kukuh.Wanita yang bersifat waja dan tahan tekanan patut wajib memiliki beg Guess hitam yang kukuh dan menarik ini.

BGU05
Warna biru beg Guess ini begitu menyerlah.Jika sipemakai menggunanya di tempat orang ramai pasti beg Guess biru ini menjadi tumpuan ramai.

BGU06
Merah menyalalah mak ngah.Sungguh ceria dan aktif antara persepsi orang ramai kepada sipemakai beg Guess merah menyala  ini.

BGU07
Ciri-ciri klasik terdapat pada beg Guess hitam yang menawan kalbu ini.Beg Guess hitam ini kelihatan sungguh elegent dan kental.

BGU08
Putih itu bersih.Beg Guess putih ini memang kelihatan bersih berseri.Beg Guess putih ini juga kelihatan mewah dengan ciri-ciri tulisan emas pada beg ini.

BGU09
Sungguh menyeronokkan jika dapat memiliki beg Guess pink gelap ini.Beg Guess pink gelap ini kelihatan ringkas dn sexy.

BGU10
Warna kuning warna di raja.Tetapi warna kuning pada beg Guess ini ianya melambangkan kegemilangan.

BGU11
Rekabentuknya begitu unik .Sekali pandang beg Guess ini kelihatan seperti seekor rama-rama.

BGU12
Ayu dan jelita.Inilah persepsi wanita yang memakainya.Wanita akan kelihatan bertambah cantik dan manja disebabkan oleh warna pink yang lembut itu.

BGU13
Beg Gueas ini campuran warnanya iaitu biru dan kuning begitu menyinarkan mata yang memandang.Keunikan rekabentuk ditambah pula dengan keaslian warnanya yang contrast menjadikan beg Gueass biru kuning ini kegilaan wanita.

BGU14


Warna hitam dicampur dengan warna putih menjadikan corak pada beg ini kelihatan hidup.Beg Guess hitam putih ini kelihatan elegant dan mantap sesuai dibawa ke mana sahaja.

No comments:

Post a Comment

koleksi beg ,tas tangan,kasut wanita terkini dan harga berpatutan